21 januari 2011

Blogg- och växtbytar träff!

Blogg- och växtbytar träff!
Den 10 Juil 2011 här i Getinge hos mig!

Skulle var så kul att träffa er jag bloggar IRL, liksom på riktigt.
Den dagens program är inte satt i sten ännu men jag vill att ni bokarin 10 juli. Hallands trädgårdsförening har öppna trädgårdar denna dag och jag tänkte att de som ville kunde åka runt och titta på en del av dessa trädgårdar.

Vi träffas vid 9.30 tiden och försöker samåka på olika sätt till de trädgårdar ni vill se - lägger ut en presentation av trädgårdarna längre fram. När detta slutar vid 15 tiden ses vi igen här hos mig, jag bjuder på fika!

På kvällen njuter vi av bildspel Hallänska trädgårdsprakt.
Egen grillmat tas med och så myser vi, byter växter och har en härlig kväll.

Den som vill får gärna sova över och det finns vandrarhem, hotell i Halmstad/Falkenberg. Behöver du hjälp med att hitta så hör av dig.

VARMT VÄLKOMMEN!

Ps. En liten anmälan här till mig så vet jag hur många som kommer.


Skulle du kanske vilja ha en sådan här?

100713-Mariaberg-28027
Kanske finns den då vi byter med varandra.