25 mars 2011

In the air!

Sky watch- Himmelskt




In the air to night... eller åtminstone fins det i mina tankar. Att få åka bort till varmare bredddgrader för att bara liggaa still och njuta, just där under palmerna. Givitvis med, Lilja, Malva och Viola - http://sinneskatten.blogspot.com/.

Nu finns våren i luften (se mitt förra inlägg) och jag var ute och "vårbrukade". Hela min kropp är stel och värker - tänk att den under den långa vinter skulle ha glömt bort vilka muskler man använder i trädgården.

Ett tips till alla er andra var rädd om er kropp och även om ni blir så själaglad precis som jag blev av att våren är här ta det lugnt!

Can you feel it comming in the air tonight... kanske inte våren men Phil Collins bara älskar jag. Mamman i min au-pair familj, i London lyssnade väldigt mycket till honom.


Idag har Katarina på Blooming Friday temat I luften - in the air.