14 augusti 2009

Välkommen till Marias Trädgårdsblogg

Hej på er alla trädgårdstokar och alla andra som tittar i.

Här skall jag fösöka samla mina trädgårds inlägg och en lista på mina trädgårdsvänner.


"A garden is full of life and full of colors"

Tanken är också att få hit små podcast jag gjort, så att ni kan lysna till lite trädgårds inspiration och råd, information och en hel del interjuver.
Här kommer också under hösten att lanseras en trädgårdskurs för nybörjare " Bli med trädgård".
Ni mina kära bloggarkompisar, en del som jag redan träffat och andra som jag hoppas på att träffa, vill jag gärna interjuva och göra en podcast med - vi höres mer om det fram över.


"You will find everthing you want in a garden, you only have to learn to see it"

Nu har jag slängt i en slant i önskebrunnen och nu tuttar jag och kör!
/MB

Ps. Länkar till Color Carnival