15 februari 2010

Trädgårds Tema nr 24 - Udda blomdekoration i trädgården

Välkommen till Trädgårds Tema, TT!
Avsnitt 24. - Udda blomdekoration i trädgården

Mer info. om TT hittar ni genom att trycka på bilden till höger (står även hur man länkar).


Fick en liten pik av en vän att jag visat alldeles för mycket snö och vinter här på bloggen så idag kastar jag mig ut i det förflutna och tittar på blomsterdekorationer i trädgården.
Var iväg på en trädgårdsresa och såg detta dukade bord.
har köpt in stolar och kommer att försöka göra något liknade när nu all snö har smält (2024 läste jag på en blog, en annan blog sade att det bara var 34 dagar kvar till våren, får se vem som får rätt).








Fast det är dock vinter ännu och en lite snögubbe kan jag ju inte låta bli att visa Tryck HÄR... fast inte är den gjor av snö inte.

Vad har ni sett eller vad har ni i er trädgård som är en blommande dekoration?




Ps. Jag håller i en fotokurs här i Halmstad den 21 Mars.