08 februari 2010

Trädgårds Tema nr 23 - Var är trädgården?

Välkommen till Trädgårds Tema, TT!
Avsnitt 23. - Var är trädgården?

Mer info. om TT hittar ni genom att trycka på bilden till höger (står även hur man länkar).


Var, eller vad har ni i er trädgård???
Här är det snö, snö och snö - börjat förstå alla det som skrev och undrade om jag tagit in blåbärsriset i höstas, det jag använde till tulpanbuketter men för några veckor sedan var det bara lite snö så det gick att plocka i skogen men nu är det så mycket snö så det är knappt någon som kommer ihåg att det någonsin varit så mycket snö här!



Bilden är tagen av mig men på en av mina grannars växthus - något jag nog kommer att ha i framtiden i min trädgård.
Ljuset är helt underbart på denna bild och i förgår fick vi en sådan fantastisk dag, blå himmel och lite minusgrader och massa snö - härligt. Hade tur jag hade min första fotokurs den dagen och det blev jätte lyckat (se min fotoblogg om du vill vet mer).

Nå hur ser er/er grannes/ någon annas trädgård ut nu?