08 mars 2010

Trädgårdstema 27 - Övervintrade växter

Välkommen till Trädgårds Tema, TT!
Avsnitt 27. - Övervintrade växter.

Mer info. om TT hittar ni genom att trycka på bilden till höger (står även hur man länkar).


Så här ser det ut i mitt förråd undra om jag vågar gå in och väcka dem?


Här hos Njut i din trädgård., är ett inlägg Väck dina pelagoner!. Hon är duktig och det är värt att ta ett besök.

Hos Katarinasom även är värd för Blooming Friday har en hel pelagone blogg- där kan du få lite inspiration också.

Hos IA´s RO finner ni en tävling då hon firar att mer än 2000 har besökt henna och då lottas Pellisar ut!

jag har fått en award från Nattsyranoch tänkte jag ville skicka den vidare till alla er som läser mitt tema och när ni känner för det/kan delta - TACK!

Jag har gjort en egen lite award som jag vill ge till ER!!!
Skicka den gärna vidare och glädj någon annan.

Hur har ni övervintrat era växter och hur väcker ni dem?