22 mars 2010

Trädgårdstema 29 - Blommade krukväxter

Välkommen till Trädgårds Tema, TT!
Avsnitt 29 - Blommande krukväxter

Snötäcket är ännu inte helt borta så jag glädjer mig ut de små färgklickarna jag hittar inne, när jag tittar ut i trädgården.

Sametsöga Streptocarpus saxorum




"Pussmun" Hypocyrta glabra





Vad har du för blommade i dina fönsterkarmar som du sedan kan sätta ut i trädgården under sommaren?




Nästa veckas tema - Vad planterar du i?




Ps. Tävla om en GRATIS Trädgårds-KURS - en lott om ni skriver ert namn här och ännu en lott om ni länkar på er sida! Tävlingen pågår tom 10 april.

ALLA får gå demoavsnittet gratis!!! KURS - http://www.minkurs.se/blimedtradgard/

Bli med Trädgård
VÅR ERBJUDANDE
Istället för 349 kr betalar du
199 kr

Jag vill erbjuda så många som möjligt att gå kursen för att få inspiration,
tips och idéer inför den kommande växtssäsongen.